رکورد بازیهای همزمان شطرنج استان همدان شکسته شد !

پایگاه همدان شطرنج

95 برد ، 2 تساوی و 3 شکست نتیجه دوازده ساعت پیکار اندیشه ی امیرحسین سمیری با ساکنین شطرنج دوست پایگاه هوایی شهید نوژه به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود .

مسابقات شطرنج همزمان ( سیمولتانه ) امیرحسین سمیری در مقابل 100 شطرنجباز از پایگاه هوایی شهید نوژه در روز جمعه مورخه 1 / 2 / 91 در تالار وحدت این مجموعه با حضور انبوه علاقمندان و مسئولین نظامی ورزش دوست آن به شکل مطلوبی برگزار گردید که استاد سمیری موفق به شکستن رکود بازیهای همزمان در شطرنج استان همدان شدند .

استاد سمیری _ سرگرد خلبان اصغر بهمنی  _ امیر خلبان منصور ونک

لازم به ذکر است که امیر خلبان منصور ونک ( فرمانده ی پایگاه هوایی شهید نوژه ) و سرهنگ خلبان سخاوت عشایری ( جانشین فرمانده پایگاه ) نیز شخصاً در محل برگزاری مسابقات حضور بهم رسانیده و از نزدیک شاهد این رقابت های جذاب و به یاد ماندنی بودند .

سرگرد خلبان اصغر بهمنی  _ سرهنگ خلبان سخاوت عشایری _ استاد سمیری

مسئولین هیأت شطرنج استان همدان نیز در ساعات اولیه این مسابقات در محل برگزاری ( پایگاه هوایی شهید نوژه ) حضور پیدا کرده و بمدت چندین ساعت از نزدیک شاهد این رقابتها بودند و در فرصت ایجاد شده ( هنگام استراحت 5 دقیقه ای استاد ) رئیس هیأت شطرنج استان همدان به سخنرانی برای شرکت کنندگان و حضار حاضر در محل مسابقات پرداخته و از استاد سمیری و مسئولین پایگاه هوایی شهید نوژه و ساکنین ورزش دوست این منطقه ی نظامی ، بواسطه ی برگزاری این رویداد مهم ورزشی ، تشکر و قدردانی نمودند .

اعضای محترم هیأت شطرنج استان همدان در پایگاه هوایی شهید نوژه

این مسابقات که توسط امیرحسین سمیری و پشتیبانی فرماندهان ورزش دوست نظامی پایگاه شهید نوژه و به همت تربیت بدنی این مجموعه برگزار شد ، یک روز فراموش نشدنی دیگر را برای شطرنج استان همدان در خاطره های شطرنج دوستان ثبت کرد .


سالن برگزاری مسابقات

این رویداد بزرگ با حضور ستایش آمیز اهالی شطرنج دوست پایگاه هوایی شهید نوژه و به سرداوری آقای هادی حیدریان ( داور فدراسیون جهانی شطرنج ) و داوری سرکارخانم ها : شیرافکن ( داور سخت کوش همدانی ) و سرکارخانم ها حبیبی ( همسر استاد سمیری ) و نظارت تمام وقت و ستودنی سرگردخلبان اصغر بهمنی ( ریاست تربیت بدنی پایگاه ) و همراهی کامل و تقدیر آمیز آقایان : حجت الله اعظمی و حسین خشنود ( کارمندان تربیت بدنی پایگاه ) و دوست عزیزم ، آقای فرزاد حبیبی ( برادر خانم استاد سمیری ) و همکاری صمیمانه ی جناب سرهنگ مرادی و سیدعلی خوئینی ( مسئولین تالار وحدت پایگاه - محل برگزاری مسابقات ) و تلاش شبانه و روزی و بی نظیر ده ها سرباز غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران ، به نحو مطلوبی برگزار شد .

کادر اجرایی مسابقات

( اعظمی - سلیم - حیدریان - بهمنی - سمیری - حبیبی - حبیبی - شیرافکن )

حمیدرضا صداقت خواه

لازم به توضیح است که رکورد قبلی این مسابقات در اختیار دیگر شطرنجباز نخبه و خوش فکر شطرنج همدان ، آقای حمیدرضا صداقت خواه بود که در سال 1389 با 48 شطرنجباز از مدارس شطرنج همدان در محل خانه شطرنج همدان به پیکار اندیشه ها پرداخته بود و جالب آنکه در آن مسابقات نیز آقای مهدی سلیم ، کوچینگ استاد صداقت خواه را بر عهده داشتند .

مهدی سلیم بعنوان کوچینگ

استاد سمیری را بصورت تمام وقت در این مسابقات همراهی می کردند

استاد سمیری در 95 بازی موفق و ...

شطرنجبازانی که موفق به کسب امتیاز کامل در مقابل استاد سمیری شدند :

آقای عباس مرادی ( استوار یکم فنی )

آقای خدارحم بحیرایی ( ستوان دوم بازنشسته )

آقای سعید فلاحی ( ستوان یکم بهداری )

شطرنجبازانی که موفق به کسب نیم امتیاز در مقابل استاد سمیری شدند :

آقای محمد آیت الهی ( نظامی )

آقای رحمان اعظمی ( نظامی )

استاد سمیری در کنار همسر گرامیش

پایگاه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین " همدان شطرنج " نیز مثل همیشه در راستای وظایف شطرنجی و رسانه ای خویش ، در میادین پیکار اندیشه ها حضوری فعال داشته و با همکاری صمیمانه ی جناب سرگرد اصغر بهمنی ( رئیس تربیت بدنی پایگاه هوایی شهید نوژه ) ، موفق به پوشش خبری این رویداد بزرگ ، بصورت آنلاین برای علاقمندان ورزش دوست شطرنجباز در سطح ایران عزیزمان گردید .

 

تبلیغات پایگاه " همدان شطرنج " در پایگاه " هوایی شهید نوژه "

 

اخبار و تصاویر بیشتر بزودی ...

{ استفاده از مطالب و تصاویر فقط با ذکر منبع مجاز است }

www.hamadanchess.lxb.ir




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر